wrapper

INFORMACE KE KURZŮM PRO PILOTY

Nosnou plochou je padákový kluzák. K pohonu slouží podvozek podobně, jako u motorového rogala, na kterém sedí posádka. Zařízení se řídí řídícími šňůrami. Motorové krosny jsou motorové padákové kluzáky bez podvozku. Pilot má na zádech krosnu, postroj s rámem na kterém je umístěn motor s vrtulí. Pilot startuje a přistává na nohy.

Každý, kdo chce podstoupit pilotní zkoušky pro motorové padákové kluzáky, musí znát do posledního detailu veškeré materiály, které má letecká asociace k dispozici. My jsme je pro Vás připravili jednoduše ke stažení, abyste si je mohli projít a pečlivě nastudovat. Jedná se o platné předpisy LA1, LA2, LA3, LA6, ZS2, UL1, UL2 - páta část, MPL3 včetně zákona 49/1997 Sb., vyhlášky 108-1997 a směrnice LN:

Pro budoucí instruktory motorových padákových kluzáků jsou tyto materiály nápomocné k teoretickým zkouškám, které musí podstoupit po odlétání příslušného počtu hodin. Připravili jsme pro Vás vybraný test letecké asociace z minulých let, díky kterému se můžete lépe připravit na otázky, které můžete dostat při plnění instruktorských zkoušek.

Vyzkoušejte si testy

Vyzkoušejte si naše testy a zjistěte jak jste na tom

KROKUS piloty

KROKUS instru